Djurskydd iFokus

Djurskydd

Etikett: ot-off-topic
Läst 2252 ggr
Kickan90
0

Hjälp Erbjudes!

Hej

Det börjar bli allt vanligare att man slänger ut sina djur speciellt om de är dräktiga.
Därför vill jag hjälpa de djur och ägare vars djur är dräktiga och de inte kan ha kvar dom.

jag kan ta hem honan hos mig och hjälpa till via födseln, ha kvar ungarna hemma hos mig tills de är så pass gamla att de klarar sig utan mamma. Om ni vill så får ni tillbaka mamman då annars så säljs även hon till ett nytt hem.

Kontrakt kommer skrivas!

De flesta djuren kan tas om hand!
allt från möss till vovvar :)
Skriva vilket du behöver hjälp med!

Skriv här eller PMA mig Kickan90 eller mejla mig på kickan.december@hotmail.com

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Aviendha
0

Djurhem.ifokus har hand om många sådanahär frågor, så har du inte redan hittat dit rekommenderar jag ett besök :)

Kickan90
0

tack så mkt, men jag har hittat dit ;)
lämnade ett litet "tass"avtryck där med ^^

Medarbetare på

Alexej
0

Skriv gärna på Hittekatter. Där söker vi hjälp hela tiden:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Kickan90
0

jadå det ska jag göra, men just nu ska jag hjälpa  ett djurskydd i malmö tror de var FFK =)
får hem den i aug så får se hur det går med kissen :)

Medarbetare på

enbartmalin
0

Varför just dräktiga djur?

Hälsningar Malin

Kickan90
0

#5 skrev som sagt att det oftast var om man slänger ut för att man kanske inte vill stå där med en kattmamma samt ungar.

Dock tar jag emot en hane nu i aug =)

Medarbetare på

enbartmalin
0

"Bebisar" är ju "roligt" i många människors ögon, det är väldigt många som vill har hamster ungar, kattungar osv men sen tröttnar när dom väl blivit gammla och kastar ut dom då.
Att folk släpper iväg en dräktig hona som man kan tjäna pengar på eller som man senare kan få nått ulligt och gulligt att gosa med är väl inte så vanligt.

Vanligare är ju djur runt året då folk tröttnat.
Det är iaf min uppfattning av samhället.

Lycka till, det är i villket fall som en bra sak du gör :)

Hälsningar Malin