Djurskydd iFokus

Djurskydd

Etikett: jag-har-en-fråga
Läst 2992 ggr
lillii_99
0

Prao med djur?

Jag är en tjej på 14 år, jag fyller 15 i sommar. Jag har äntligen fått tillbaka praon till skolan jag går i och skulle hemskt gärna hjälpa djur under min prao. Vet ni vart man skulle kunna praoa? OBS! bor i Stockholm. 

tacksam för svar :) //Linnea

Fridaaaa
0

Djuraffär
Hunddagis
Hundtrim
Stall av olika slag

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

linn8
0

Kanske någon 4h gård?

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Dentaku
0

Katthem brukar alltid behöva hjälp.

"Sometimes you have to be a high-riding bitch to survive. Sometimes being a bitch is all a woman has to hang on to."

VildaVittra
0

Ute på tex ekerö finns det ju en del bondgårdar, även i kranskommunerna.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

hanna12351
0

#2 är inte säker att det funkar på en 4h gård, den jag arbetar på kan man inte det då det funkar på ett annat sätt och vet att det är så på flera andra, men du kan ju kolla om det finns någon annan

(arbetar på björklundshages 4h-gård)

bubbelbruden
3

kolla med katthemmen vi brukar älskar alla som vill jobba gratis.

lillii_99
0

Är det någon känner till ett bra ställe med många djur?

bubbelbruden
0

kolla med stockholms katthem

lillii_99
0

Katthemmet skrev att dem tog 15 åringar och uppåt men jag fyller ju 15 det här året räknas det eller?

Fridaaaa
0

#9 du får fråga dem, beror kanske på hur långt det är tills du är 15`? eller om de kör stenhård på efter 15

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

lillii_99
0

Hejsan jag har ännu inte hittat någonstans att praoa jag kan tänka mig att åka 1 timme från sollentuna :) någon som vet?

VildaVittra
0

Har du frågat på Bögs gård? http://www.bogsgard.se/

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

lillii_99
0

Nej vill helst jobba med katter och hundar