Djurskydd iFokus

Djurskydd

Etikettot-off-topic
Läst 1773 ggr
Rozza
1

Webbtidning?

Jag skulle behöva just DIN åsikt!

Jag och en kompis funderar på att starta en tidning som mestadels kommer handla om djur. Både stulna, försvunna och hittade. Även att man kan göra en artikel om folk som får djurförbud etc etc…. I början kommer den givetvis vara gratis bara för att få höra åsikter och liknande.

Hur många här är intresserad utav att läsa tidningen så vi vet om det är värt att försöka? Och finns det folk här som kan försöka hjälpa till med idé förslag etc etc? Även ställa upp med bilder och eventuella intervjuer?Tack på förhand ;)

Eldsjärten
1

Jag skulle läst och köpte den, och nörda mig i den:-)

Cireea
0

håller med #1

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Rozza
0

den kommer bli av så kommer lägga upp en länk när den finns ute men vi planerar att den finns ute i början av november.

StarryNight
0

Spännande, blir det bra så sprider jag ordet! Glad

Djuren framför allt, alltid!

Perly
0

Helt klart intresserand av att läsa (:

Alltid Oavsett

Andina
0

Ser fram emot denna webbtidning! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Varga
0

Jag är just nu redaktör för Husråttan (Svenska Råttsällskapets Tidning) och är gärna med och skriver lite artiklar, bidrar med bilder och självklart läser tidningen! :D PMa mig om ni känner att ni har behov av hjälp på redaktionen ;)

[klisterbomb]
1

Prova att kolla med Djurens rätt/djurrättsalliansen/hundstallet och sådana organisationer om de kanske är villiga att bara lägga upp en kommentar om eran tidning på facebook eller något. :)

Rozza
1

kul att ni är intresserade :)

har flyttat datumet till det nya året just för att jag varit med i en olycka och skadat mig hårt vilket gjort mig tillfälligt handikappad.

#7 skulle vara suveränt, behöver några som skriver och är vi många så går det fort och vi kan då göra en störe(tjockare) tidning :) så PM.ar dig :)

#8 jo det är smart men pro ett är att få igång tidningen sen har vi en rätt stor FB sida själva med ca 2'000 likes men vi vill sprida oss och dela med oss av vad som händer i djur sverge.

Varga
0

Åh, ni har en FB-sida också? Finns det en länk här? Jag har inte sett någon men tittar kanske inte ordentligt…

Rozza
0

Ja glömmde skriva det vår FB-sida är https://www.facebook.com/SOSdjur