Upprörd!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
OBS! Titta inte på videon på denna sida! De skinnflår tvättbjörnar levande!!! 

Denna sprids på Facebook och dum som jag var öppnade jag vidoen. Jag mår så illa och jag gråter så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Hur kan man göra så mot oskyldiga djur?? Kunde inte titta klart, såg inte ens till hälften. Stor varning!
http://features.peta.org/ChineseFurFarms/index.asp
Iaf så handlar den om Kinesiska pälsdjursfarmare som misshandlar djur (tvättbjörnar) och skinnflår dem levande. Hur kan man inte förbjuda sådant?
Söta goa lurviga tvättbjörnar!!!!

Hur kan människan! Usch vad jag skäms över att tillhöra denna art nu…
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Bara just nu? Jag har aldrig varit stolt över människan…
[Redigerat av Sajtvärd, se inlägg #1 under våra skrivregler.]
Jo jag har lust att göra samma sak!! 
Har sett det förr, det är rent vidrigt att se! Jag har svårt att färstå att det skulle finnas vettiga hinder för att bedöva och avliva djuret innan avpälsning..
Paulina
Jag tänker inte titta jag tror jag sett den förut och iåfall är det fruktansvärt. reagerade precis som ni andra och känner avsky för människan. Men människan som gör så kan inte ha något samvete eller vara en robot…
Fånga inte dagen släpp den fri!
Att vara modig är inte att vara orädd utan att trots sin rädsla ändå stå kvar!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
HAr också sett den, var några år sedan.
Mår forfarande dåligt av den, trots all tid som gått.
SÅ jag vågar inte se den igen.
Att människan kan göra något sådant.. jag förstår det inte.
Såg den för några månader sedan. Hur fan han dom nt förbjuda det ?
Jag hade dåligt samvete i ungefär 2-3 veckor och tänkte på videon hela tiden, jag kunde nt sluta tänka på hur kan mnniskor behandla djur!
[redigerat av sajtvärd]

#6 Låter inte alls konstigt, jag vet många som vill det, däribland jag själv.=P
(jag vet att det är en gammal artikel men jag blev bara SÅ arg!)
för i h******!! hur f*n kan man. dom slår tvättbjörnen i marken och sen flår dom levande!!!!!!!!!!
Är det inte den filmen som är fejk? Dvs PETA hittade inga att filma så dom hyrde folk som utförde dessa grymheter så dom skulle ha något att filma.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Det är inte samma film längre…. Den som låg där förut var flera minuter lång… Typ 7 minuter eller något sådant…
#9 va! gjorde PETA så?? jag som trodde att dom var bra…
# 11
PETAs målsättning är att inga djur skall hållas i fångeskap öht + att alla skall bli veganer.
#12 men om dom ska kunna göra en sån video måste dom ju hålla djur i fångenskap!
# 13
Ändamålet helgar medlen.
Förekommer hundslakt på liknande vis.. Men ursäkta mig nu tala om för mig vad asiater INTE äter eller plågar,lemlästar osv???
# 15
O vad gör vi här i väst med grisar, höns etc?
Fö är det inte ovanligt med hundar som husdjur i Asien, eller som jakthundar o boskapsvaktare.
Tänk på språket och tonen :)
Hälsningar Malin
Såg den när jag var 6 år, Nu är jag 11, Jag har skämts för att vara människa sen jag såg den videon…
jag har en chinesisk brevkompis… skickade henne länken, jag har förmodligen förlorat henne nu -.-'
#16 Visst vi/jag ska inte kasta dynga på andra länder.MEN jag har inte sett så mycket skit som man gör gällande hantering av djur som jag gjort från Asien.Så att säga att vi svenskar flår djuren levande eller slår hundar och övriga mindre djur i marken innan man ska tillreda eller bereda deras skinn är inte förekommande (offentligt) . Hönsen/kycklingarna i Sverige behandlas inte med respekt heller.Men grisarna?Vad menar du? Jag vet hur de behandlas men inte alls som media sänt ut gällande Asiens behandling av ex delfiner,hundar,tvättbjörnar,kragbjörnar osv osv osv.
I Asien flår de schäfrar levande för att pälsen blir bättre då. O de var INTE PETA som filmade de. Men de är flera årsedan jag såg de repotaget..
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
#21 Schäfrar? Och vad används den pälsen till?
# 23 Förr tror jag de blev till pälsdetaljer som gick under fiktiva rasnamn typ Asiatisk vildhund.
#23 Ja är ju så blödig så jag orkade inte se klart så jag vet inte, orkade inte lyssna. Hade mardrömar om de länge efteråt.
#24 tack för svar..
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Här står det lite om detta med att hundar flås levande.
Vill INTE se!!! Men dör inte djuren när de flås då?
F*n vad *
"^&¤ åhhh! Det finns inte ens ord!!!
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Tror mer de dör av att de inte kan hålla kylan/värmen längre.
Fy hel***e alltså 
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Människor är monster.
Detta att flå olika djurarter i tex Kina har gjorts i långa tider. VEDERVÄRDIGT. Men det VI kan göra förutom att protestera på olika sätt är att inte köpa klädesplagg med pälsinslag. Olika pälsdetaljer från dessa plågade djur säljs i enorma mängder ut i världen. Den kan dyka upp i en mängd olika föremål under falsk flagg. Finns det ingen efterfrågan på pälsdetaljer så minskar också många djurs hemska lidande. Alltid en början !
Varför gör de så?????????? Flår djur levande????????? Är de något bättre en att flå döda djur????????!! Svar nej
#33 De anser väl att pälsen blir finare om man gör så.
HAllå Bara bedöva djuret raka den sedan låt den få mer kärlek så växer pälset igen !!!
#35 Det är inte så man gör pälsar, man rakar inte pälsen. Man flår av den.
Det klippet vågar jag inte titta på. Hur kan en människa göra något så hemskt!?