Djurskydd iFokus

Djurskydd

Etikettsmådjur
Läst 4454 ggr
[Ai-chan]
1

Akuthem finns här

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte att jag skulle lägga in om att akuthem finns i bollnäs ifall någon kanske skulle hitta något djur ute.

Akuthem

Namn: Annie Gunnarsson
**
Användarnamn**: Ai-chan (fd. Parakiss)
**
Stad & län**: Bollnäs, Gävleborgslän
**
Kontakt**: Anniiie86a@hotmail.com
**
Djur**: Dom flesta djur, smådjur, udda djur, fåglar, reptil, småa kattvana hundar, kattungar, mm. som är upphittade djur, om någon annan lösning INTE finns. Ej katter (undantag för småa upphittade kattungar utan mamma), större hundar och kattgalna aggressiva hundar & även bondgårdsdjur kan jag inte eftersom jag bor i lägenhet. Kan inte alltid ta emot djur. Beroende då på ekonomin, plats, sjukdomar och pluggandet. mm. Men det mesta går att diskutera och kanske lösa. Tar inte emot privat ägda djur. Endast upphittade som sagt. Ev kan annat diskutera så som omhändertagna djur, mm.
**
Krav**: Om möjlighet finns; Så undersök gärna hos veterinär innan. Eller om du kanske har nå tbh som kanske kan följa me. Och om du vill så får du även gärna lämna in en frivillig slant för mat och veterinärkostnader då min egen ekonomi inte är stor. Men det mesta går nog att diskutera. Transport hem till mig får göras då jag är körkortslös.
**
Övrigt**: Annie heter jag och är en 86a (24 år). Bor själv tillsammans med 3 katter och 1 guldhamster. Har erfarenhet utav alla möjliga djur slag. Katter, hundar, smådjur, igelkott, reptil, insekter, fåglar, mm. Även djuraffär (pappa zoolog), uppfödningar (mamma har haft olika djuruppfödningar, även jag själv har född upp lite), djurhem/omplaceringshem (Hadde Lilla Skagans Omplaceringshem i Söderhamn), mm. Det jag inte kan kollar jag upp. Inget är omöjligt! Bor i en lägenhet på 2 rok ca 67 kvm. Och en liten innätad balkong.

Min tillfälliga hemsida som är under ombyggnad: http://www.freewebs.com/anniesdjur