OT - Våra husdjur
Detta är ju en djurrelaterad sajt och jag antar att många av oss delar tid och möbler med något djur.
Här kan vi presentera dem! Vore kul att se hur spridningen ser ut hos våra medlemmar och besökare 
Paulina
Själv är jag illerägd. Tre pälsgäddor styr och ställer här hemma, Aviendha (4), Phoenix (3) och Camaro (1).
Sen så finns det även några burar med möss :)
(Aviendha på bild)
Paulina
#2 Är det någon typ av rex? Älskar den pälsen :)
Paulina
#5 yes :) Devon rex. Deras päls är en smula beroendeframkallande ;P haha
#7 Tyckte väl det :) Jo, jag har länge velat ha katt men edan 5 år så har jag en kille som är tokallergiskt mot katter *suck*
Kul att se dina djur! :)
Paulina
#11 Äsch då. men vi får hålla tummarna att det kommer nåt superbra botemedel mot allergi :P
Du har ju dina illrar i alla fall :)
Jo, det har jag och det är inte fy skam :)
Paulina
#13 Har alltid tyckt att illrar varit fina. Och jag är helt klart sugen på att skaffa iller någon gång. Men jag tror jag fortfarande är för skrämd av historier där folk har fått sanera efteråt osv :P
#14 Jo, tyvärr finns det (även om jag vill säga att det inte är jättevanligt) men även om alla inte blir rumsrena så finns det sätt att lösa även det på, bara att det ibland blir lite jobbigt för en som ägare.
Paulina

Har en häst, en katt, en hund och akvariefiskar.
Skynda långsamt så går det fortare.
Här hemma finns i skrivande stund 7 tamråttor, 5 zebrafinkar, 3 marsvin, 2 kaniner, 1 guldhamster och 1 mus. Får hem en till råtta imorrn också ^^
Håller på skära ner dock, när de djur jag har har dött blir det bara råttorna och finkarna kvar. Eller ja, plus lite annat då - ska skaffa hund, skrattduvor och lite andra finkarter tex :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram