hemsk,fruktansvärd och brutal
http://www.peta.org/feat/chineseFurFarms/ty.asp?fbsc=1
Jag har inte så mycket att säga, en bild är mer än 1000 ord men en film är mycket, mycket mer…
fy jag kan inte se hela
Fy fan,, bojkotta allt från Kina.
Fanns ett sådant fall i Sverige också fast då var det levande katter och hundar som blev flådda. Insider tog dit dolda kameror och efter det bommades stället igen. Jag såg den dokumentären och man fick se när en schäferhane blev avsliten all päls levande, när allt var borta dog hunden på bara några sekunder.
Kina sågar ju även av halsen på levande katter med slöa köttknivar när de ska ha katterna till restaurangerna och flår de även där levande.

såg den en gång för några år sedan. Klarar inte av att titta på den igen. Det är hemskt. att det ens existerar på denna jorden.
ibland önskar man att djuren kunde ge tillbaka med samma mynt.
Så att dom får känna på det samma.
Jag är inte kräsmagad men jag känner igen adressen och väljer därför att inte titta på det för det får det att vändas i magen. Vidrigt! Avlivning före borde inte vara så svårt man kan tycka, och det borde gå att göra på ett sätt som inte förstör pälsen om det är den anledningen de har..
Paulina
Jag har inte äckelmagad och tål det mesta, såg denna videon för något år sen jag med och klarar inte av att se den igen, det gör ont i hela min kropp.
Hälsningar Malin
Nej så kan du ju inte göra :( Kunde inte se mer när den idioten skar upp det levande söta djuret :'(
Finns det inget man kan göra?
#7 För oss så kan vi nog inte göra mer än att försöka påverka de länder som detta sker i. Många har en mycket knapphändig lagstiftning och många utöver det har ingen lagstiftning alls som skyddar djuren. Mycket beror ju på tradition, kultur etc. så det kan vara svårt att få en totalomvändning. Det finns ju organisationer som arbetar med detta, en är ex Animal Protection Network, finns säkerligen fler och genom att stödja dessa på olika sätt så kan man ju hjälpa till att påverka.
Paulina

Varför kunde de inte bara slå ihjäl den innan om de är rädda för "kulhål" i pälsen eller hur det är. Det vore ju bättre än hur den blir behandlad nu. usch vad hemska människor är, ibland skäms man bara för att vi är högst på näringskedjan pga "intelligens".
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
nä fy, de kan ju precis som #9 säger slå ihjäl den direkt och inte låta den lida sådär
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
#9 intelligens? Idioti kallas det. Djuren är betydligt intelligentare än vad vi är. Vi har bara större hjärna och har därför plats för att bli idiotiska också.
Vill inte se den, kan bara föreställa mig vad vissa människor har mage att göra.
Man blir så arg så det inte finns tillåtelse att uttrycka ilskan på ett forum.
Kan bara säga att dessa människor, som gör sådana saker som detta, har i mina ögon INGEN rätt att leva överhuvudtaget.
Fyf*n!