Vad ligger dig närmast hjärtat?
Hur kul jag än själv tycker att det är att driva en sajt inom ett ämne som jag håller kärt så blir ett forum ingenting utan sina medlemmar och besökare.
Jag skulle därför gärna vilja veta vilka frågor, ämnesområden eller vad det nu kan vara som ingår i denna sajts omfång som intresserar dig mest?
Vad får dig att besöka djurskydd.ifokus och vad hoppas du finna här inne?
Paulina
Jag är mycket intresserad av lagar och olika kryphål, speciellt för smådjur så som marsvin.
Det jag hoppas finna är svar på mina framtida frågor, vad de nu kan bli 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Då ska vi försöka täcka in de framtida frågorna :)
Om det finns förslag på saker som fattas eller önskemål om artiklar så går det ju alltid att hojta till. Det kan vara så att de är planerade men att vi inte hunnit ända fram dit, men det kan även vara att vi helt enkelt inte kommit just den idén än.
Paulina
Kanske en artikel om beteendestörningar? Och hur man kan råda bot på dem? 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#3 Haha, att jag inte tänkte på det själv när vi faktiskt rört vid ämnet :) Det var ett bra tips!
Paulina

bra idé!
artvis indelning per "vanligast förekommande" eller indelning per stereotypi, vilka arter det kan gälla och ev "behandlingar"?
medarbetare på djurskydd.ifokus
Jag är intresserad av allting typ :P Men just djurskydd i sig med kontroller osv får jag väl säga, ihop med lagar.
Ang artiklar - jag har inte hunnit kolla vad som finns än iom att jag just hittat hit, men om det inte redan finns så vore det görbra med en artikel om vad man ska göra om länsstyrelsen inte sköter sitt jobb - vart vänder man sig, vad ska finnas med i anmälan, vad händer efter anmälan, osv.
Har själv nyligen anmält en råttuppfödare och stötte på lite problem med just det här när inspektörerna inte tog anmälan på allvar. Vände mig till SJV som meddelade att man ska JO-anmäla, så det är väl det som blir nästa steg nu. Vore bra med sån info, det är nog inte alla som vet att man kan gå vidare öht.
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Då jag föder upp kaniner är jag väldigt intresserad av det mesta på den fronten. Lagar mm!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
#6 Det har vi inte tagit upp, men det var ett bra förslag! Tack :)
Paulina
Mycket vet man om lagar och regler,men ibland blir man lite virrig och glömmer det man lärt sig
,då kan denna sida vara bra att gå in och stälae en fråga på
Det är mycket och jag tror att allt kommer att skrivas om här inne.
Jag hittade precis till den här iFokus sidan och jag besökte sajten för att djurskydd och djurrätt överlag är något som jag har väldigt starka och tydliga åsikter i. Jag är även intresserad av hur olika djurskyddslagar ser ut och allt runt omkring. Så jag tyckte det verkade vara ett forum där det kunde förekomma många intressanta diskussioner i ett väldigt intressant ämne :)