Djurskydd iFokus

Djurskydd

Etiketter: hÀstardjurskydd-i-andra-lÀnderhÀst
LĂ€st 121 ggr
[Mulka]
0

Stuteri i Danmark 😭😭😭

Har ni hört om det hÀr stuteri i Danmark med över 300 hÀstar? Detta skedde för ett tag sedan men jag skriver ÀndÄ för jag Àr ganska upprörd. NÄgon hittade runt femtio nergrÀvda hÀstkadadaver pÄ stuteriets mark. Det anmÀldes sÄklart och man försökte förstÄ ifall hÀstarna dött av svÀlt. Det hade nog varit möjligt dÄ det hade delats bilder pÄ hÀstar frÄn detta stuteriet som var i extremt dÄligt skick. Blev sÄ ledsen nÀr jag hörde om detta och ville bara berÀtta för alla och skriva av mig lite.

Asti hasti
0

Ja, lĂ€ste om det för ett tag sedan. SĂ„ hemskt 😭

Mvh đŸŸ

"Precis som alla bra, glada, roliga saker mÄste fÄ ett slut, sÄ kommer lÀskiga och sorgliga saker ocksÄ att ta slut. Alltid." - Tohru Honda

ÂĄÉčnʇɐuƃıs ÉŻos uǝp ɐɄ Ʉɔo uǝʇxǝʇ ÉčÀɄ uǝp ɐÉčǝıdoʞ ʇʇɐ ÉčĂ¶ÉŸ Éčɐlʞ Ă„sʞɔo uɐʇn ʇÉčɐɯs ɐÉčɐq ǝʇuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ʇǝp ɐsĂ€1 np uɐʞ

Signur123
0

Men fy vad hemskt
 att det finns mĂ€nniskor som gör sĂ„nt! Om kropparna hittades nergrĂ€vda var det ju inte ens till att Ă€ta, vilket gör det hela Ă€nnu vĂ€rre.

Vixxen
0

Obehagligt!

UlrikaD
0

Han har fortfarande djur tydligen. Finns massa hemska filmer och vittnesmÄl frÄn tidigare stÀllen. Förv2 mÄnader sen var det en demonstration angÄende honom.

Uppkatten
0

Bedrövligt. Jag har inte lÀst om det hÀr sjÀlv (Ànnu) men hoppas att myndigheterna granskar detta sÄ att fler hÀstar inte ska fara illa.

SajtvÀrd för Hittekatter i Fokus. SajtvÀrd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare pÄ Katter i Fokus.

UlrikaD
0

#5 Han har haft det uselt (med döda djur som pÄföljd) i över 10 Är. Har inte hÀnt nÄt.

Signur123
0

#6: Men herregud

Uppkatten
0

#6 Bedrövligt. Det borde inte vara möjligt.

SajtvÀrd för Hittekatter i Fokus. SajtvÀrd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare pÄ Katter i Fokus.

[Mulka]
0

#5: det fÄr vi verkligen hoppas!

[Mulka]
0

#4: fy!