Jagade renar med lastbil
Hur är det ö.h.t. möjligt att en människa beter sig så här, och inte inser (?) den stress och risk som djuren utsätts för…
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
Vilken otroligt j**la dum idiot! 😢 Han borde få fängelse!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Ett "skämt"?! 😢
Bra att Per Jensen uttalar sig. " akut stressupplevelse förenat med skräck och lidande"
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Men fy! 🤬 Och vad hade hänt om en ren dessutom hade snubblat?
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
Personen lade ut filmen på Facebook och förväntade sig nog massa likes och skratt - det blev en formidabel hatstorm. Inte nog med att han är så vidrig som jagar renarna, att dessutom lägga ut bevisen är jäkla puckat. 🙄
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Det finns för många idioter. Begrep han inte att folk som har lite mer i huvudet skulle reagera på en sådan film? Eller ville han bara ha uppmärksamhet? Per Jensen är bra, läs gärna hans senaste bok "Djurens känslor".
Olle
Rådjursboken av Rådjurstoken: https://butik.naturcentrum.se/produkt/i-daphnes-marker/
Per Jensen är superbra! Har haft honom som lärare på några av de kurser jag gått. 😊 Låter spännande med boken.
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
#0 🤬 Kanske man skall skicka ut denna idiot på vägen och jaga honom med en lastbil, så får han se hur roligt det är 🤬
#7. Bättre att jaga honom med en skördetröska…
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
- Redigerat 2022-05-22 21:50 av Tarotstollan
#8: Det låter ännu bättre.