Djurskydd iFokus

Djurskydd

Etikettvilda-djur
Läst 1630 ggr
enbuse
2013-10-25 04:55
0

Leopard eldas levande

Fyfan säger jag bara!  Jag är inte känslig av mig men detta är det värsta jag sett. Att den lever efter den är helt nerbränd.. finner inga ord.

Varnar känsliga för att se detta!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=uY7vcV1Jjw

Tarotstollan
2013-10-25 05:08
1

Jag kan inte se det men kan ni förklara med ord varför den bränns?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

enbuse
2013-10-25 18:38
0

Jag vet inte. Det är i Indien har jag hört och den hade ätit upp x antal människor. Så den blev infångad i en liten bur och så hälde dom bensin på den och tände eld. Leoparden springer omkring i buren i panik medans den brinner förfullt och efter en stund när elden slocknat ligger den där helt kolsvart och blind och är helt anfådd och vill antagligen bara dö men ingen bryr sej så den ligger där och lider till döds.

[PuffBuck]
2013-10-25 20:03
0

Usch jävlar, vad hemskt..

Tarotstollan
2013-10-25 20:20
0

Tack för förklaringen! 😭😭😭

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

inthegame
2013-10-26 21:28
1

😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕

MVH: En djurälskande ClaraSol 
54 liter sällskap      10 Liter körsbärsräkor
25 liter Kampfisk    2 Sibiriska dvärghamstrar<3

viktoria91
2013-10-26 21:53
10

Synd att vi inte gör likadant med människor som mördar varandra. Vi människor vet ju iaf att vi gör fel och det är emot lagen det vet inte djuren. Tyvärr alltid stackars djuren som får lida för människors idioti!

Alenzi
2013-10-27 15:56
3

#7 Vad skulle det göra människan som satte fyr på den andra människan till, tycker du?

Jessicahagstrom94
2013-10-30 10:17
1

Som vanligt finner jag inga ord för hur otroligt sjukt förbannad och ledsen jag blir. Skäms över att vara människa.

Människor som gör något djur något illa ska *** inte få existera.

Pinsamt är ju också att människor ska ha tillräckligt med vett innanför pannbenet att vi vet att sånt är fel, så vad hände med människornas hjärnor och vett som gör djur illa? Oskyldiga stackars djur som inte vet varför dom blir utsatta för smärta av fruktansvärt hemska människor *vill svära som sjutton*

Kan för övrigt inte kolla på videon, beskrivningen räckte för att jag skulle bli illa till mods och må dåligt.

vallhund
2013-10-30 11:43
2

En ung leopard lär knappast ha ätit upp flera människor, iaf inte om den var frisk, lär knappast ha dödat några människor heller. När sådant händer brukar det inte ta lång tid innan det omskrivs i internationella medier.

Oavsett så ursäktar det inte barbariet som leoparden utsätts för. Förhoppningsvis finns det någon slags lagstiftning i Indien som åtalar o fäller de människor som gjort detta.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.