Djurskydd iFokus

Djurskydd

Etiketterdjurskyddvilda-djurdjur-och-lagennamninsamlingar-petitionerjaktmyndigheter-länsstyrelsen
Läst 126 ggr
UlrikaD
0

Älgkalven Viktor

Det blir ingen Kosta-flytt för älgkalven Viktor, åtminstone inte om polisen får råda. Det smartaste vore att skjuta det moderlösa djuret nu när jaktsäsongen pågår, anser man på myndigheten.
  • Redigerat 2023-11-15 17:44 av UlrikaD
UlrikaD
3
Visa ditt stöd för älgkalven i Stora Vika och hans flytt till Älgparken i Kosta! Den här namninsamlingen handlar om att låta älgkalven i Stora Vika få flytta till Grönåsen Älg & Lantdjurspark, istället för att bli dödad som sin mamma som det annars finns en risk för om han fortsätter att uppehålla sig i Stora Vika. Skriv under för att visa ditt stöd för älgkalven i Stora Vika. (T&au
Magi-cat
3

#1 Skrivit på.

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Rådjurstoken
1

Påskrivet!

Tarotstollan
2

Påskrivet!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Signur123
1

Åh jag har inte läst det här förrän nu, jag skulle skriva på men då måste jag klicka i "jag är minst 16 år gammal och godkänner integritetspolicyn" men jag är ju bara tretton…

UlrikaD
1

#5 Du kanske kan be dina föräldrar? Och dela namninsamlingen till folk du känner.

UlrikaD
1

Uppdatering om man skrollar ner en bit.

https://www.skrivunder.com/radda_algkalven_i_stora_vika_nu

Visa ditt stöd för älgkalven i Stora Vika och hans flytt till Älgparken i Kosta! Den här namninsamlingen handlar om att låta älgkalven i Stora Vika få flytta till Grönåsen Älg & Lantdjurspark, istället för att bli dödad som sin mamma som det annars finns en risk för om han fortsätter att uppehålla sig i Stora Vika. Skriv under för att visa ditt stöd för älgkalven i Stora Vika. (T&au