Sockersött
Detta måste ni se. http://existenz.se/out.php?id=94443
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Det var en söt film med oväntad handling! :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Men guuud vad fint! Men undrar varför lejonet tog hand om gnun? Den kanske insett att den vill bli djurvän och vegetarian. Eller så har den blivit av med sin unge och vill adoptera denna gnu unge?
Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.
Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro.
Jag tror att de har något med moders instinkten att göra, kanske är hon dräktig o får moderkänslor för den ensamma gnun?
Gulligt :)
Nej! Såg en längre dokumentär där en ung lejonhona jagade. Det slutade med att hon stal en en kalv från mamman. Den gick runt och ropade på mamman i flera dagar tills den blev svag och svalt ihjäl. Lejonhonan var också väldigt stressad och förvirrad. De hade ingen bra förklaring till beteendet men det var väldigt tragiskt för båda djuren.
Dock ser det ut som en ung lejonhane och då finns de ju inga modersinstinkter inblandade. 😉
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
Ha ha, ja de e ju en ung hane. Kanske han vill skaffa en ny kompis, för han ser ju faktiskt lite bus sugen ut. Lite som en ung spelivinkig hund.
Eller en rebell som vill bli vegetarian och surar på sin familj som ska fortsätta äta kött! "Jag tänker inte äta lik" säger han kanske! ;) djur är ju intellligenta…iaf vissa
Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.
Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro.
det kanske är simba från lejonkungen ☝️
Sajtvärd på Perser iFokus