Annons:
Etikettallmänt
Läst 1352 ggr
Cragan
6/20/18, 5:33 PM

Djurskydd söker ny värd

pga det nu genomröstade lag förslaget i eu om länkskatt och uppladdningsfilter så stiger jag av som värd då jag inte vågar ta risken att helt plötsligt behöva betala böter eller vad det nu kan tänkas bli.

Annons:
Honestyisdead
6/20/18, 5:40 PM
#1

Var kan man läsa om det?

Lina Strindlund
7/20/18, 1:37 PM
#3

men vad jobbigt! :( Måste väl blir ändrat, vi kan ju inte behöva betala för att länka! det gör man ju hela tiden! Det är i princip vad internet handlar om enligt mig! ;)


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Lina Strindlund
7/20/18, 1:38 PM
#4

tråkigt att du måste sluta pga det, hoppas sajten och alla andra bra sajterna blir kvar!!


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Cragan
7/20/18, 1:39 PM
#5

#3 vi har lyckats få till ett litet uppskov på det hela genom att kontakta våra eu ledamöter.  men uppskovet innebär att det i sept skall arbetas runt hur det hela skall utformas öppet ist för i en hemlig grupp om jag förstog det hela rätt

Lina Strindlund
7/20/18, 1:48 PM
#6

WOW bra jobbat! Hur kan vi alla hjälpa till med detta? Bara att vänta nu? Och hoppas på rätt partier i valet i höst! :)


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Annons:
Lina Strindlund
7/20/18, 1:48 PM
#7

Vissa vill ju ut ur EU, vissa vill ju stanna… Men sen kanske EU kan ändra sig… :)


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Cragan
7/20/18, 7:35 PM
#8

#6 just nu är det nog mest väntan men att höra av sig till dom som sitter i olika eu utskott osv är ju aldrig en dålig ide eller till dom olika partierna vi har.

#7 o jo eu finns det åsikter om har även hört att det skall finnas bra åsikter om det men aldrig träffat någon som håller sådana så tror mest det är en myt

Carmarino
7/23/18, 5:46 PM
#9

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: