Annons:
Etikettallmänt
Läst 2232 ggr
vallhund
2016-04-13 20:25

Om granngården o Djurskyddet

Annons:
Cragan
2016-04-14 08:10
#1

visste inte ens om att dom hade ett samarbete

vallhund
2016-04-14 17:12
#2

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

landsbygdsbo
2016-04-19 14:00
#3

Granngården lyssnade kanske på det gamla ordspråket "-säg mig vem du umgås med, så ska jag säga dig vem du är.

Då Granngården har rätt mycket med djurägare att göra, dvs djurägare som håller djur i hägn. Så kanske man hellre väljer att samarbeta med dem än organisationer som (enligt granngården) har en agenda som är kontraproduktiv till granngården o dess kunder.

Det är så det fungerar i en demokrati.

Har full förståelse för att vissa yttrar förbittring över detta.

Men iom. att  de gör detta så avslöjar de ju sin inställning till rätten att själva välja sitt umgänge ;)

Taxelina1
2016-04-23 17:55
#4

Jag blev förskräckt när jag hörde vilka Granngården hade som samarbetspartner. Men som sagt…Nu bröts avtalen med Granngården och  Evidensia och jag tror Swedbank ligger pyrt till också.

Jag är för att alla djur ska ha det bra och beskyddas. Men djurskyddet motarbetar hela landsbygden och det är skrämmande att organisationer som ingår ett samarbete med djurskyddet inte läser på allt innan dom skriver under. Helst också läser mellan raderna.

Hälsning från en stor djurvänCool

landsbygdsbo
2016-04-23 18:50
#5

Återigen så visar det gamla ordspråket sin tyngd.

Säg mig vem du umgås med, så ska jag säga dig vem du är……

Taxelina1
2016-04-24 18:31
#6

#5 Folksam hade också ett samarbete. Jag skulle skriva till dom och be dom förklara lite närmare vad dom ville uppnå med samarbetet, men då fick jag höra att även dom brutit med Djurskyddet.

Det måste vara allvarligt eftersom så många organisationer bryter med dom så snabbt. Troligen har väl inte Djurskyddet vara helt ärliga i det dom arbetar för. Och tack och lov att det kom fram till slut.

Hälsning från en stor djurvänCool

Annons:
Upp till toppen
Annons: