Annons:
Etikettkatter
Läst 2117 ggr
fridanordqvist
4/29/14, 6:40 PM

Den sovande skönheten

Hoppas att detta inlägg får vara här, då eventuell vinst faktiskt skänks bort till katthem!

Det är så att samma dag som min älskade lilla Ester skulle hittas påkörd (vill ni läsa finns en ''berättelse'' om henne här) anmälde jag mig till en tävling från Bozita där vinsten är en årsförbrukning av kattmat.

Eftersom jag nu inte har någon Ester att ge all den maten till, så har jag beslutat mig för att försöka få så många röster som möjligt, för att kunna skänka den maten till katthem, där det så väl behövs.

Detta gör jag för att hedra Esters, vår förra hittekatt Sunes, och alla andra bortgångna hittekatters och katthems-katters minne, samt för att det finns så många katter där ute som säkert skulle bli världens finaste familjemedlemmar, om dom bara fick chansen.

Så om ni känner att ni vill, rösta gärna på min lilla gråa pälsboll.
https://bozita.ingoare.se/sleeping/?id=442

Annons:
redstaryena
4/30/14, 12:12 AM
#1

Gud vilken sötnos. Beklagar att din katt inte finns kvar hos dig längre.  Det gör ont när vi förlorar våra djur. Och känner med dig. Har såklart röstat på din misse. godnatt mvh jenny

... A Nation And its Moral Progress Can Be Judged By The Way its Animals Are Treated.

fridanordqvist
4/30/14, 7:08 AM
#2

Tack!

Persifone
4/30/14, 12:24 PM
#3

Beklagar sorgen. Fina Ester får självklart min röst 🌺

Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus

fridanordqvist
4/30/14, 3:04 PM
#4

Tack!

Upp till toppen
Annons: