Annons:
Etikettövriga-djur
Läst 3086 ggr
TBag_
5/21/13, 11:47 PM

Pinnar i nöd!

Hej!
Jag och min fru (främst min fru) föder upp vandrande pinnar. 
Efter att vi såg ett program om djurhållning och missskötsel ville min fru agera som akuthem eller adoptivhem till vandrande pinnar som farit illa. Här hemma äger vi flera stora terrarier med flera familjer av vandrande pinnar. Min fru är påläst och hade uppfödning i många år nu. Om ni vet någon som missköter sina vandrande pinnar så hjälper vi gärna till att rädda dem. Eller om du tröttnar på dem du har så kan vi agera som akuthem. Om du kan veterinärsbesikta dem och intyga att de är friska så kan vi tänka oss att "adoptera" dem.

Just nu har våra pinnar råkat ut för någonting sjukligt så vi är extra noga med hälsotillståndet!

Annons:
Alexej
5/22/13, 2:37 PM
#1

Låter spännande. Har skickad ett mail till dig!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

vallhund
5/23/13, 3:37 AM
#2

Bra initiativ!

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

[Myraan]
6/29/13, 4:18 PM
#3

Åh, jag blir så glad av människor som bryr sig om alla djur och inte bara katter och hundar. Pinnar räknas även dom!

DivinA
6/29/13, 4:24 PM
Fredagsmysaren
7/19/13, 6:05 PM
#5

Åh vad roligt! Håller med #3 pinnar räknas ochså!;3

Love my HjärtaRuffe!Hjärta Älskar KIF! Bäst bäst bäst!

[Ebidda98]
7/20/13, 11:13 PM
#6

Bra där!

Hade en vandrande pinne, Pinnockio 🙂

Annons:
Lena
7/21/13, 7:50 AM
#7

Vandrande pinnar är trevliga djur. Har haft en för många år sedan. Tror kunskapen om dem brister.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Kimji
7/21/13, 11:05 AM
#8

Det går alltså att veterinärbesiktiga en pinne??

Själv brukar jag ha svårt nog att hitta en vet som kan något om kaniner eftersom alla är så insnöade på katter och hundar.

Twili
7/23/13, 2:59 PM
#9

Hur veterinärbesiktiar man en vandrande pinne? 😃 Ser man till att den inte har en bruten kvist?

Nä nu ville jag bara retas. Jättebra initiativ, hejja er!

~Alla marsvin förtjänar ett hem. Alla hem förtjänar inte ett marsvin~


[MiniPim]
7/25/13, 1:01 AM
#10

Åh, vad härligt! :)

Upp till toppen
Annons: