Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1367 ggr
indra-bus
2013-04-07 11:57

Ödmjukhet ??

Känner att jag måste få skriva detta.

Att hålla på att tjafsa i en hejdå tråd är de ödmjukt rent respekt löst enligt mig.

Ja vet att jag skrev "nu beter ni er som barn ungar som inte får som de vill"

Men skrev sen att de var tråkigt att blev så i hennes tråd. O slutade skriva efter de.

Att bli kallad mördare är inte ok. O de skrev jag när de kom på tal. Men inte tycker jag att de är vidare ödmjukt att skriva.

"Att du bara orkar sitta o leta upp filmer på You tube" De hade jag inte gjort fick den skickad till mig.  O dessutom inne höll den djur plågeri  som folk stod o skrattade åt, sen hängde nästa på med samma uttalande.  De inläggen togs bort o de är jag tacksam för. Om jag skriver att jag som vegan känner mig diskriminerad. Då folk skriver att de är jag inte alls o att jag missbrukar ordet. Är inte värst ödmjukt. För jag känner så.

Peta tok blev jag kallad, men jag ställer mig inte bakom peta kanske ska man veta de innan man skriver så. En fördom mot veganer.

För mid är djur ett känsligt ämne i hela mitt liv har jag brunnit för deras rättigheter så jag VET att jag kan bli otrevlig hetsig i bland o oförskämd.

MEN jag har kurage att erkänna de för jag ransakar mig själv. PUNGT O AMMEN

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

Annons:
Alexej
2013-04-07 12:12
#1

Tycker vi drar ett sträck nu och koncentrerar och på djurskydd istället. Bråktrådar drar folk till sig som flugor, folk som annars aldrig skriver på den sajten. Sajten ska handla om djur och djurskydd.

Och Indra-bus, dina inlägg läser jag gärna:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

indra-bus
2013-04-07 12:19
#2

Sen vill jag till lägga att jag ser mig inte som bättre än någon annan. 

Men man skall inte kasta sten i glas hus.

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: