Annons:
Etikettdjur-och-lagen
Läst 1782 ggr
redan
9/17/12, 5:15 PM

polisen slipper undan

Annons:
redan
9/17/12, 9:07 PM
#1

1. hundföraren brister i lagen om tillsyn av hundar, och borde då inte vara hundförare.

2. skadestånd är väll jätterimligt att kräva.

3. polishunden borde genomgå ett psyktest.

eller?

indra-bus
9/19/12, 12:21 PM
#2

1 Ja absolut

2 Ja värkligen

3 nej inte nödvändigt, man tränar hunden till att attakera när den utbildas till polis hund, den gjorde de den blivigt lärd. Då den förmodligen blev överaskad av den andra hunden.

Hunden har inte gjort fel, den gjorde de den blivigt lärd.

Hundföraren borde inte få vara hundförare .

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

PiganX
9/19/12, 1:48 PM
#3

#2 Ja, de är ju tyvärr tränade till det. Men man tycker ju att de bör ha såpass bra kontroll över hundarna att de bara attackerar på kommando. Men visst, olyckor händer överallt.. Synd bara att andra hundar ska behöva för att vissa människor har ett sådant problem med att hålla i kopplet. Obestämd

indra-bus
9/19/12, 5:04 PM
#4

Fast de är skillnad på en hund som man tränar i skydd o en tjänste hund. Som skall afalla om dess förare hamnar i unrer läge.

Den kan oxå skicka den på ett spår då en tex ratt full eller rymling från bankrån flyr genom skogen då hunden skall hålla kvar den stanar den när hunden hittar denne skall den bara  skalla men försöker denne flyr skall hunden hålla denn tills föraren kommer på eget intsiativ.

O vad som hände i denne siuationen vet man inte riktig för pressen kan vrägna till.

O en tjänste hund går igenom en massa pro för att få ens chansen att utbildas till tjänste hun de är bara 20% av hundar som testas som klarar de..

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

vallhund
9/23/12, 3:01 AM
#5

# 1

Avser du MH/Korning eller L test? Hundar som inte klarar dessa tillfredställande kan inte utbildas till tjänst av något slag öht.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Upp till toppen
Annons: