Annons:
Etiketthundar
Läst 5117 ggr
Lavèn
6/2/12, 1:42 PM

Norsk djurplågare är igång igen!

Jag vet inte vad män ska säga! Hur hämskt är inte detta?

Att man kan göra något sådant här?

Kan de inte skriva ut hennes namn så att alla vet vem de inte ska lämna till!

Man blir helt förbanadoch tårögd!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14919059.ab

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

Annons:
[Shettisar]
6/2/12, 3:30 PM
#1

Här finns en del att läsa.

Frosstis
6/2/12, 4:54 PM
#2

Alltså hur f*n kan man?! :( Att liksom stå där och slå hunden, tända eld på den, sätta sprutor i den.. Att se hur den lider.. Man måste vara psykiskt sjuk helt seriöst! Och man inte få skuldkänslor utan gör det om och om igen, hela tiden! Så hemskt. I skolan för ett tag sen skulle man skriva en dröm, och jag skrev och målade att man tog fast alla djurplågare (inklusive de som testar djur..) och gjorde precis samma sak mot dom som de gjort mot djuren.. Och att man kan kunna rädda djuren.. Det var/är min dröm, som aldrig någonsin komemr att uppfyllas :/

Lavèn
6/2/12, 6:45 PM
#3

#1 Tack!

#2 säg aldrig! Att kämpa för att få bort djur tester håller många på med. Man kansek aaldrig kommer få bort det helt. Det är ju som mord.

Men att skriva på listor som vill ta bort djurförsök kan man börja med och sedan gå uppåt!

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

luckydragonriderkin
6/2/12, 9:02 PM
#4

idioter som gör sånt!! hur kan dom leva med sig själva!?

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

Tarotstollan
6/3/12, 5:14 AM
#5

Läste artikeln i affären som hastigast. Jag blir så fruktansvärt arg, ledsen, förbannad och förtvivlad över att människor som denna %#(&?*!… det finns inte ens svärord att beskriva vad jag vill kalla denna….

Varför kan inte myndigheter arbeta över gränser och låsa in dem för all framtid? Vi i Norden har ju oftast samma syn på djur och deras "välfärd", vi borde kunna dömma straff som gäller i hela Norden till att börja med i alla fall! Sen kunde straffen spridas över jordklotet och sen höjas allt efter som det spreds. Till slut skulle bara  de riktiga Djurälskarna finnas ute i frihet och då skulle även jorden må bättre.

En dröm, jag vet!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

vallhund
6/3/12, 9:49 AM
#6

# 5

Nu är det inte alla länder som har livstidsstraff i form av att låsa in för tid o evighet. Vilka sanna djurvänner skall inte spärras in? Hitler t ex, var en stor djurvän, överskuggar det allt annat han gjorde?

Lite nyanser är aldrig fel. T ex vilket straffvärde skall hennes brott ha i förhållande till överlagt mord, pedofili, zoofili (tidelag), vållande till annans död (ej djur) när man kört på fyllan? Systematisk barnmisshandel, narkotikasmuggling i stor skala?

Det finns ganska många brott som borde ha större straffvärde än det hon gjort, enligt mig iaf, o nån överstatlighet vill jag inte ha.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Annons:
chade
6/4/12, 3:20 PM
#8

Man tycker ju att bevisen i Norge ska vara tillräckligt för att ge henne fjurförbud i Sverige med… Usch!

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Lavèn
6/5/12, 2:42 PM
#9

Om hon har förbud i norge bör hon ha i här med! Om hon får det kommer hon bara kunna flytte till finland nästa eller så!

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

ks.gerbil
6/5/12, 6:10 PM
#10

såg den också fatta?! [redigerat av sajtvärd]

Gerbil-hemsidan hittar du R

[Doglovers]
6/5/12, 7:27 PM
#11

Vad ska man sägaRynkar på näsan Hon är troligen sjuk. Man kan bara inte göra så här mot djur annars. Det kan inte stå rätt till hos henne. Måtte dom kunna stoppa hennes framfart och att så många som möjligt får reda på vem och vad hon är. Tänk er dom hundägare som lämnat hundarna hos henne i tron på att dom skulle få det bra. Hur mår dom nuRynkar på näsan

vallhund
6/5/12, 8:58 PM
#12

Hur många vill ha överstatlighet? Skall de som dömts till döden i ett land inte kunna få asyl i Sverige?

Att tända eld på henne handlar inte om rättvisa, endast om hämnd, inte värdigt en rättsstat.

Det finns många därute som hon, det är upp till oss djurägare att göra research innan vi lämnar ifrån oss våra djur till folk med väloljat munväder.

http://baksidanavhundvarlden.wordpress.com/

Redigerat.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

[Doglovers]
6/6/12, 8:59 AM
#13

#12 men hon har nog aldrig plågat djur om jag fattat rätt. "Bara" lurat folk och sålt hästar och hundar som aldrig funnits och annat har hon hittat på. Hon har i dag ett annat namn. Vill någon veta det, kan ni pm,a mej.

Redigerat.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[Shettisar]
6/9/12, 11:50 AM
#20

Ni som vill kan läsa mer på : https://www.facebook.com/groups/193943167306113/

Redigerat.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
[Shettisar]
6/10/12, 6:18 PM
#22

Det värsta med denna dam är att hon själv inte anser eller förstår att hon gör fel.Hon lever i en värld där hon tror sig göra allt rätt..Ruskigt!

[Doglovers]
6/10/12, 8:43 PM
#23

Är hon född i sverige eller norge? Konstig fråga kanske. Men det är en som påstår sej vara hennes mor. En halvknepig människaObestämd

[Shettisar]
6/11/12, 9:50 AM
#24

Norska ska det vara..Obestämd Och hon ska enligt anonym fortfarande vara skriven i Norge…Men det är så luddiga uppgifter imellanåt.

[Doglovers]
6/11/12, 12:37 PM
#25

Okey, trodde nästan det…

[Shettisar]
6/11/12, 2:19 PM
#26

Snälla,vb till så många hundvänner ni kan…

Hon är fast besluten om att fortsätta driva hunduppfödning i Sverige.

Kolla upp köparna till dina egna hundar! Hon använder sig även av bulvaner. Skicka in en fråga till gruppen om du är osäker.

Köp inga hundar av henne det bara ger henne hjälp att fortsätta sin verksamhet.

https://www.facebook.com/events/139687649458920/

Redigerat.

Smullis
6/12/12, 3:12 PM
#27

Vad i *"&/=%&¤ ?!?!?!? Får ju inte ens fram ord.. Så j***a hemskt så det är inte sant!

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Annons:
Apnea
7/9/12, 10:57 PM
#28

Någon som vet vart hon bor nu?

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Alexej
4/7/13, 11:34 AM
#33

Någon som vet hur det är nu med henne? Är hon fortfarande aktiv eller fick hon djurförbud?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

[Moa-]
4/7/13, 12:20 PM
#34

Jag lägger in att detta troligen faller under förtal-lagstiftningen om denna tråd skulle anmälas…

Annons:
veggie4every1
4/7/13, 1:57 PM
#35

#34 Tack och det ska korrigeras. En fråga till dig som är bra på lagar och förordningar.

Kan nuvarande administration (sajtvärd) hållas ansvariga för trådar som skapades och tilläts under dåvarande administration?

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

[Moa-]
4/7/13, 2:08 PM
#36

veggie4evrey1; Sajtvärd är ansvarig för vad som är publicerat på den sajt som vederbörande står som ansvarig utgivare för enligt BBS-lagen, däremot ingår inte samtliga brott som begås i den lagstiftningen.

Därmed inte sagt att man bör tillåta brottslighet på sajten, även om det numera finns prejudikat från hovrätt på att förtal som regel ej binder utgivaren utan den som begår brottet (förutsatt att det ej handlar om förhandsmodererade sidor).

veggie4every1
4/7/13, 2:23 PM
#37

Ok, tack för svar Moa 🙂

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

[Moa-]
4/7/13, 2:24 PM
#38

Ingen fara! =) Ser att du gjort ett omfattande arbete med tråden! =)

Upp till toppen
Annons: