Annons:
Etikettdjurskydd
Läst 1721 ggr
[angel62]
1/28/16, 7:10 PM

Intresserad av att köpa bilder av djur ?

Alla ni som gillar djur. I slutet av februari kommer vi Protect The Animals PTA att börja sälja vykort på djur med vår logga på som vi själva fotat. Korten kommer att kosta 20kr/st . 10 kr kommer att gå till olika insamlingar för att hjälpa djur på olika sätt. Och resterande 10kr går till omkostnader. Finns det något intresse, gå gärna in på vår facebooksida Protect The Animals PTA för mer info.

Annons:
Cragan
1/28/16, 11:38 PM
#1

är det djurskydds origination eller djurrätt?  är lite lat och orkar inte googla 

o inför nästa drive fråga gärna först innan ett reklam inlägg  vill gärna inte att det dyker upp reklam om lite allt möjligt här

vallhund
2/1/16, 4:31 PM
#2

Jag funderade ett tag på att ta bort inlägget, eller att ta upp det med dig. 50% i omkostnader låter väl mycket, om det inte handlar om att investera i nya projekt o forskning för djurvälfärd.

Googlar man på PTA kommer man till drösvis med sidor som handlar om parents o teachers association, verkar världsomspännande.

Jag har inget emot diverse djurskyddsorganisationer som arbetar seriöst för djurs välfärd, namnet är dock illa valt då det är intill förväxling likt PETA.

Vill en djurskyddsorganisation samarbeta med en sajt som denna så bör det vara en person som företräder organisationen som frågar. Typ PR ansvarig eller styrelseledamot.

Lämpligtvis anger man adressen till den officiella hemsidan o anger korrekt adress till ev FB sida.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

AnnaFagerell
2/5/16, 7:57 AM
#3

Själv tycker jag att föreningen blandar djurrätt med djurskydd men inget som jag tycker stör för att samla in pengar åt djuren.

Medarbetare på djurskydd.ifokus

Upp till toppen
Annons: