Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 2117 ggr
Persifone
11/29/13, 6:33 AM

Klotterplank

Jag tar mig nu friheten att starta ett klotterplank på djurskydd. Tycker det verkar så trevligt på andra sajter! Det är bara att dela med sig av händelser eller tankar, allt mellan himmel och jord. Sajtens regler gäller självklart även här :)

Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus

Annons:
Persifone
11/29/13, 6:36 AM
#1

Nu har jag 24 minuter kvar av mitt arbetspass sedan tar jag helg! En mycket efterlängtad sådan 🥳

Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus

Whippetgerbilen
11/29/13, 2:17 PM
#2

FREDAG!! På söndag är det advent!

Dogs is my world ♥

[[tjattehonung]]
11/29/13, 4:13 PM
#3

Jag överlevde leverbiffen i skolan! *puh*🥵

Persifone
11/29/13, 4:22 PM
#4

Jag börjar längta lite efter julen, har inte satt något värde i det tidigare år, men nu känns det mysigt ❤️

Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus

Whippetgerbilen
11/29/13, 6:24 PM
#5

Överlevde matteprovet!!

Dogs is my world ♥

veggie4every1
11/29/13, 6:48 PM
#6

Ja, julen är ju mysig, men jag skulle gärna ligga på en strand i ett tropiskt paradis just nu. Gräva med tårna i sanden och oroa mig för att solbrännan svider..☀️🍸
Men jag kommer nog mer i julstämning om ett tag kanske🙂

#5 Grattis! Hoppas du blir nöjd med resultatet🙂

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Annons:
Persifone
11/30/13, 1:27 PM
#7

#5 Grattis! Matte är svårt tycker jag.

Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus

[_hsleiufhbtv]
11/30/13, 9:24 PM
#8

De senaste dagarna har jag tjänat in så otroligt många vuxenpoäng känner jag. Har suttit uppe hela nätter och pluggat för att få höga betyg på prov, pysslar med läxor och inlämningar dagarna i ända, har införskaffat mig en riktigt klocka och lärt mig äta mörk choklad (det är faktiskt riktigt gott!). Detta varierat med den där älskade löpningen som bokstavligt talat är min stressterapi.

Persifone
12/3/13, 1:09 AM
#9

#8 Bra jobbat! Jag är väl vuxen (25 år) men gillar fortfarande inte mörk choklad. Så det finns alltid fler vuxenpoäng att jaga :)

Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus

Upp till toppen
Annons: