Annons:
Etikettvilda-djur
Läst 1331 ggr
vallhund
2013-03-23 05:44

Vill turister verkligen se detta?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Annons:
Alexej
2013-03-23 08:31
#1

Viktig tema. Många tänker vi kan ändå inte göra något. Men det är just turister som kan bojkotera brutala och onödiga djuruppvisningar. Finns inget intresse slipper djuren i längden.

Hörde av ett restaurang som hade en björn inspärrad direkt bredvid i en liten bur och alla turister ville ta kort och tyckte det var spännande. Men ingen tänkte nog på att det var djurplågeri. Varför gick ingen till restaurantägaren och kritiserade hans djurhållning?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

fossingen
2013-03-23 11:50
#2

#1 Får mig att tänka på ett litet zoo i göteborg som har apor gloandes i fönstren medan du äter på deras restaurang.


Yolle
2013-03-25 10:35
#3

I Japan har de björnparker dit turister går. Det är betonglådor som björnarna bor i. Ibland med någon leksak, oftast inte. Antingen är björnen ensam eller tillsammans med andra av fel art. Oftast är det japanerna som går dit, men det finns och därför är det fel.

Det blir inte lättare, men DU blir bättre.

Yolle
2013-03-25 10:35
#4

I Japan har de björnparker dit turister går. Det är betonglådor som björnarna bor i. Ibland med någon leksak, oftast inte. Antingen är björnen ensam eller tillsammans med andra av fel art. Oftast är det japanerna som går dit, men det finns och därför är det fel.

Det blir inte lättare, men DU blir bättre.

indra-bus
2013-03-25 12:54
#5

De finns resor från Sverige som har tjur fäktning som mål. 

O folk som reser för att se detta djurplågeri.

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

Upp till toppen
Annons: