Annons:
Etikettvilda-djur
Läst 3120 ggr
Alexej
3/13/13, 8:25 AM

Billig fågelfrö!

Här på ÖB säljer de ut resten av deras fågelfrö för att göra plats för sommarmöbler.

Här går det åt mycket för det kommer dessutom fem hungriga rådjur. Köpte några säckar nu, vintern är inte över och det tar tid innan fåglarna hittar egen mat.

Kolla med din butik kanske du får också rabatt nu. Går ju att spara tills nästa vinter.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Annons:
Andina
3/13/13, 10:03 AM
#1

Tack för tipset! Ska kolla upp det här också. Har både fåglar och en rådjursfamilj också (har köpt rådjurspellets hittills i vinter - men vet att de gärna äter fågelfrön också).

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Doglovers]
3/13/13, 10:13 AM
#2

Wow, tack för tipset. Jag har redan lagt några tusen på fågelfrö så kan jag få tag på lite billigare så känns det bra😃

VildaVittra
3/13/13, 10:37 AM
#3

Ännu billigare är att så mängder av solrosfrön på gräsmattan. Då får man lite ögonfröjd och en gigantisk matstation till nästa vinter. Har man ingen plats att så, kan man ägna sig åt guerilla gardening.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Doglovers]
3/13/13, 10:51 AM
#4

#3 Jag brukar så massor av solrosor i olika storleker. Sen torkar jag själva blomman till vintern. Ibland låter jag den sitta kvar så fåglarna kan ta sej frön lite då och då. Sen går jag ut på gårdens havreåkrar och stjäl havre och gör kärvar av😇

Upp till toppen
Annons: