Annons:
Etiketthundar
Läst 1833 ggr
ceccie
2/22/13, 6:09 PM

djurplågeri

I morse satt en arbetskamrat och sa att han hade brytit nacken av sin katt pga att den bajade på hallgolvet. Jag vet att han skaffade 2 ungar ur samma kull. Min fråga är kan man anmäla annonymt. För det är djur plågeri.

Annons:
-Cissi-
2/22/13, 6:13 PM
#1

Ursh vad hemskt :( ja det går att anmäla anonymt.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

ceccie
2/22/13, 6:24 PM
#2

Då ska jag göra det. Jag har kännt mig gråt färdig hela dagen. Jag har själv två katter , och en olycka kan alltid hända. Det får man räkna med. Tack för ditt svar, behövde dela mina tankar med.

-Cissi-
2/22/13, 6:26 PM
#3

Jag förstår det :/ har själv 2 katter

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Stallmima
2/23/13, 12:43 PM
#4

ANMÄL!! Fy i hela helvete och bara säga till dig att denne gjort det.

viktoria91
2/23/13, 7:17 PM
#5

Hemska varelse! Ska nog bryta nacken av dem skrikiga grannungarna då, det måste ju vara helt okej!

Katthemsmatten
2/25/13, 8:50 PM
#6

Anmäl det svinet!!

Medarbetare Hittekatter iFokus

Annons:
ceccie
2/25/13, 8:51 PM
#7

Jag har gjort anmälan anonymt . Han vet nog att det är jag.

Katthemsmatten
2/25/13, 9:03 PM
#8

#7 BRA!!

Medarbetare Hittekatter iFokus

Yolle
3/6/13, 1:26 AM
#9

Även om han tror sig veta att det är du så är det inget som kan bevisas. Och därför kan han inte anklaga dig för att du har gjort rätt

Det blir inte lättare, men DU blir bättre.

[helenal]
3/6/13, 10:48 AM
#10

men fy att ha en sån idiot som arbetskamrat och är tvungen att jobba med varje dag! och att han sedan pratar högt om det? han verkar ju psykisk sjuk. det börjar med djur sedan människor…

Upp till toppen
Annons: