Annons:
Etikettallmänt
Läst 3470 ggr
[Shettisar]
4/24/12, 5:42 PM

Fruktansvärda videoklipp från PETA...

Hundar och katter plågas av de anställda inom ett forsknings institut.

http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=product_testing_web_peta_v1&Player=flv

Annons:
ks.gerbil
4/24/12, 6:32 PM
#1

får man svära? **Redigerat av sajtvärd** HUR KAN INGEN BRY SIG HUR KAN INGEN GÖRA NÅGOT ÅT DETTA JAG BÖRJADE GRÅTA FRÅN FÖRSTA BÖRJAN OCH JAG STÄNGDE AV NÄR DE DROG UT TÄNDERNA PÅ HUNDARNA JAG JAG JAG… a jag slutar prata här annars kommer jag dö på stället…

Gerbil-hemsidan hittar du R

ks.gerbil
4/24/12, 6:59 PM
#2

vad tror ni skulle hända om man kunde samla ihop typ 200 personer och bryta sig in på en av PETAS kvarterer? på vilken sida tror ni politikerna och dem ḿed makt skulle vara på? jag skulle se vad de skulle säga om man tog deras naglar och drog bort dem eller dra av dems tänder J*VL* IDIOTER!!!!!!!!!

Gerbil-hemsidan hittar du R

luckydragonriderkin
4/24/12, 9:43 PM
#3

Ska se den sen, är för tillfället på mobilen

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

luckydragonriderkin
4/24/12, 9:51 PM
#4

J**LA PUCKON! HUR KAN DOM LEVA MED SIG SJÄLVA!?

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

indra-bus
4/27/12, 3:31 PM
#5

De är ju sådant som tyvärr förekommer!! Men inte visas de upp som marknadsföring.

Då djuren har de så bra i stora burar är friska o välskötta o forskning behövs för mediciner osv. De finns altenativ. Men företagen vill käna pengar..

Men så länge vi blundar för att de är så kommer de fortsätta…

Människan är ett stort EGO..

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

ks.gerbil
4/27/12, 5:29 PM
#6

Gråter vad kan en 13 åring göra åt detta? finns det något jag kan göra?

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
Lavèn
4/28/12, 2:24 AM
#7

#6 JAg fyller snart 14 och har frågat mig det så många gånger! Jag har spritt ut och visat vad vi gör mot djuren! Men man bö samla in namn eller liknande!

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

ks.gerbil
4/28/12, 8:19 AM
#8

7# wand här på iFokus hon som är Sajtvärd för sagan om ringen (tror jag) hade samlat namn för att djuraffärer inte skulle kunna sälja djur men nu vet jag inte hur långt hon har kommit.. Man kanske skulle kunna fråga snällr :-) nu kanske detta inte har så mycke att göra med detta men senare idag ska jag skicka ett mejl till ASPCA och skriva 1. Att de är bäst ;-) 2. Om de kunde ändra lite på vad det står på "how to care for" om gerbiler berätta varför det är fel och så vidare :-) lite konstigt att jag ska berätta för veterinärer att det är fel :-P värt att prova i alla fall :-)

Gerbil-hemsidan hittar du R

vallhund
4/29/12, 3:50 AM
#9

Vad PETA släpper för info skall tas med en hel truck full med salt. De är ökända för att fabricera bevis, dvs utsätta djur för lidande för att sprida sin propaganda.

PETAs målsättning är att inga djur öht skall hållas i fångenskap, vare sig hundar, kattor, hästar, vandrande pinnar etc…

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

[Shettisar]
4/29/12, 9:19 AM
#10

Jo jag har också hört detta men ändå.Hur fasiken kan man behandla djur på det viset som i video snutten? Oavsett vilka,hur eller vad så gör man absolut inte så mot ett djur ändå!Skrikandes

indra-bus
4/29/12, 10:35 AM
#11

#9 De är just en sådan syn som jag menar. Har du några bevis för de??

Tror du på fullaste allvar att de går till så?

DE ÄR NAIVT!!"

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

vallhund
4/29/12, 11:00 AM
#12

# 11

Vad du tror på eller inte är mig fullständigt egalt. Vi som varit med i några år vet att PETA är en skitorganisation. Om du är naiv/blåögd så är det ditt problem, inte mitt.

Fö behöver du inte skrika åt mig.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

luckydragonriderkin
5/1/12, 11:16 AM
#13

Jag såg en annan video ifrån någon uppfödar grej och då tvingade man djuren att para sig och sen såg man en mus som hade rymt från sin bur och dom som jobbade där trampade ihjäl den! Med mening, sen skrattade dom!! Dom hade en bur med marsvin, många marsvin!! Det var säkert 20 marsvin i en.pytteliten bur. Dom låg på varandra för dom fick inte plats. Dom klippte klorna långt in i pulpan, och kastade skadade katter i konteirnar utanför huset. Sen sålde dom ungarna i en djuraffär!!!

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

Annons:
ks.gerbil
5/1/12, 3:10 PM
#14

13# vilken fruktansvärd död att bli trampad ihjäl ;( ;( och att kasta katter i kontainer som om de va skräp ;(;(;(

Gerbil-hemsidan hittar du R

luckydragonriderkin
5/1/12, 5:01 PM
#15

#14 jag vet!! XC

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

ks.gerbil
5/1/12, 6:17 PM
#16

man vi bara gå dit och tortera dem på samma sät!!!!! Vad roligt att bli trampad ihäl få sina egna naglar ur dragna och lika små med tänderna!!!!! >:o

Gerbil-hemsidan hittar du R

vallhund
5/2/12, 5:08 AM
#17

# 13

Tvångsparning har länge klassats som djurmissahndel i Sverige. Dock vet jag att det förekommer i andra länder, bl a UK o USA, speciellt bland de som avlar på sjuka raser typ Engelsk bulldog som knappt kan stå själva, samt på APBTs avsedda för kamp, man använder en parningsvagga så att tiken inte kommer åt att hugga ihjäl hanen. En sådan påträffades hos den (ö)kände idrottsmannen Mike Vance (om jag minns namnet rätt), han sysslade med hundkamp vid sidan av sin idrottskarriär, det blev stor skandal när det avslöjades, alla hundar omhändertogs, en del gick att rehabilitera o omplacera, andraa fick avlivas.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

ks.gerbil
5/2/12, 7:35 AM
#18

Allvarligt… Hur kan man?.. Vad är det för mening?… Tänk hur det skulle se ut i USA utan ASPCA..

Gerbil-hemsidan hittar du R

Upp till toppen
Annons: